מה היא הדרכת הורים?

מה זה מדריכת הורים מה היא הדרכת הורים מנחת הורים באשדוד

מהי הדרכת הורים? רוצים להבין מי היא מנחת הורים?

הדרכת הורים היא תחום ייעוץ והכוונת הורים בו ההורים מקבלים כלים פרקטיים לשיפור כישורי ההורות ואופן התגובה. בהדרכת ההורים נחשפים ומשתפים קשיים בגידול וחינוך ילדיהם לפי גילם, אופיים והתנהגותם.

הדרכת הורים מאפשרת להורים לקבל כלים חיוניים להורות שלהם, היא אינה עוסקת בשינוי וכעס על ההורים, אלא מינוף החוזקות שלהם תוך הארת תשומת ליבם על נושאים חשובים בחינוך ילדים, בתקשורת עמם וביצירת אמון הדדי.

אני מאמינה שהמילה הורות דורשת עצירה ומחשבה, אנחנו, הדור הקודם, גדלנו על המשפט  "אנחנו ההורים שלך – אנחנו יודעים מה טוב בשבילך". ההורים של כולנו היו בטוחים שמה שהם עושים נכון, עבורנו, עבורם ועבור העולם. ואילו אנחנו, דור ה- Y כבר לא כל כך בטוחים שכל מה שאנחנו עושים הוא הנכון והמדויק עבורנו ועבור הילדים שלנו. יצא לך לחשוב על כישורי ההורות שלך? מה ניתן לעשות אחרת וכיצד ניתן לשנות חלק מהדברים? אילו מהכישורים יש לשפר ומה נקודות החוזקה שלך?

התחום המדהים והמרתק של הדרכת הורים מוביל אותנו, ההורים במסע. במסע לגילוי וטיוב ההורות שלנו וכן, הורות משופרת מטיבה ועוזרת לילדים שלנו. כהורים, מוטלת עלינו האחריות לחנך את הילדים שלנו בצורה שתאפשר להם להיות ילדים ומבוגרים אשר "מוכנים לעולם הגדול"- יודעים להתמודד עם אתגרים, עם יצירת קשרים חברתיים, עם מכשולים וכן- יודעים גם את נקודות החוזקה שלהם, להיות אנשים טובים ומתחשבים ולשתף את אשר על ליבם.

לנו, בניגוד להורים שלנו, יש את הזמן לחשוב, להיפגש ולשתף את נקודות האור והאתגרים בהורים, יש לנו את היכולת להתקרב ולהתחבר לילדים שלנו, לא רק "כי אנחנו ההורים שלהם" אלא כי הצלחנו ליצור עם ילדינו יחסי שיתוף, אמון, אי שיפוט והבנה.

לא סתם התחום בישראל אמנם קיים המון שנים אך ממשיך ומתפתח, אנחנו מבינים שיש לנו צורך ממשי בהתפתחות הורית והדרכה בונה.

חשוב לי לציין כי בעיני, מדריכת הורים מומלצת ומקצועית היא אינה כזו שבאה לגעור ולכעוס עלינו ההורים. היא כזו שמלווה, מפרגנת ולעיתים גם מעירה ומביאה טיפים לשיפור יכולות ההורות שלנו.

זכרו- לפני שאנחנו הורים, אנחנו בני אדם וכבני אדם – איננו מושלמים. אנחנו צריכים לשאוף ולהשתפר בתחומים החזקים שלנו וכן, בתחומים החלשים. בכל אחד מאיתנו, כהורה- טמון הכוח, היכולת והשליחות להיות הורה טוב יותר, עבור עצמנו, עבור התא המשפחתי שלנו ועבור הקהילה שלנו.

מחפשים מדריכת הורים באשדוד? מדריכת הורים באיזור המרכז? מדריכת הורים מנוסה ומקצועית בביתכם? צרו קשר ואשמח לעזור!

מדריכת הורים באשדוד
מדריכת הורים מומלצת
הנחיית הורים באשדוד
מדריכת הורים המלצה
מדריכת הורים בדרום
הדרכת הורים באשדוד
הדרכת הורים כללית
הדרכת הורים ספר
מדריכת הורים ספר
מה זה הדרכת הורים
הדרכת הורים בבית

1 comment

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


Notice: Undefined index: hide_button in /home/parentsil/public_html/wp-content/plugins/add-whatsapp-button/plugin.php on line 170

Notice: Undefined index: hide_button in /home/parentsil/public_html/wp-content/plugins/add-whatsapp-button/plugin.php on line 173
שלחו לי וואטסאפ

subscribe for 15% coupon

Lorem ipsum dolor sit amet, te has.

subscribe for 15% coupon

Lorem ipsum dolor sit amet, te has.

subscribe for 15% coupon

Lorem ipsum dolor sit amet, te has.