פידבק מעולה מאמא שאני מלווה

מדריכת הורים מומלצת

צעד קטן לילד שלנו – צעד גדול להורות ולמשפחה

מאוד מרגש אותי הורים וקוראים יקרים לכתוב לכם את הכתבה. גם כי אני פועלת בתחום החינוך כבר 25 שנה וגם כי כל יום מחדש אני מאמינה ומוכיחה לעצמי כמה עוצמה ויכולת השפעה יש לנו, ההורים על ילדינו – בכל הגיל ובעיקר בגיל הרך.
רק היום קיבלתי מאחת האמהות שאני מלווה הודעה:
" יש לי בשורה משמחת. הילדה שלי הפכה להיות עצמאית מאוד ועברה לישון במיטה שלה. את לא מבינה איזה שיחות נפש יש לנו לפני שהיא נרדמת….
תודה על התמיכה, זה ממש לא ברור מאליו."


אין לי משפט המתאר את תחושת האושר שחוויתי לפני שהתחלתי את יום העבודה שלי. שיחות נפש עם הילדים זו הזדמנות מיוחדת ליצור קרבה, שיתוף ותחושת גילוי לב עם הילדים – דבר מאוד חשוב שיאפשר לנו לשמור איתם על יחסים תקינים גם לאורך גיל ההתבגרות ואף אחרי.

עבור חלק מאיתנו הדבר אמנם יחשב מינורי, אבל חלק מההורים יבינו עד כמה רכישת עצמאות ומעבר לשינה עצמאית הוא שלב משמעותי ומרגש בהתפתחות הילד (וגם קצת מאפשר לנו ההורים), הורות ויחסי הורים ילדים הם דבר שנבנה אט אט, צעד אחר צעד, לאט ובזהירות. וההודעה הזו היא רק דוגמה להישג קטן ומגש. עבור האמא, וכמובן שגם עבורי – כמדריכת הורים.
האמא הזו נפגשה איתי פעמיים.מהרגע שהגיעה זיהיתי אצלה רצון חזק לשנות, היא רק הייתה זקוקה לתמיכה קטנה וממישהו שיתן מישהו שיתן לה את המושכות, את הכלים הנכונים לצאת לדרך.
חוץ מידע שמסתובב ברשתות יש לנו, ההורים תהליכים אישיים שאנו עוברים עם הילדים שלנו ולפעמים צריך לעצור, לשבת ולחשוב מה כן מפריע ומה כן אפשר לעשות בנוגע לאתגרים או לנקודות המשבר עם הילדים היקרים שלנו.
בעיניי זכיתי ללעסוק בעבודה כל כך חשובה – הדרגת הורים שכל משמעותה היא לעזור להורים. שמחה ומאושרת זו התחושה שלי כשאני עוסקת בתחום…


זכרו הורים יקרים, כשמחפשים הדרכת הורים או מדריכת הורים מומלצת האיכות חשובה מהכמות. לעיתים, לא צריך הרבה מפגשים. הדבר החשוב ביותר הוא איכות המפגשים והיכולת שלנו לגרום להם לעסוק בתחומים הנכונים, ביטול רגשות שליליים, מציאת העוצמות וכמובן – למידת כלים להורות נוחה ומטיבה יותר.
הורות היא אתגר, היא מסע, לפעמים מהנה ומספק עד דמעו ולפעמים מעט מאתגר ומקשה. אל תמהרו לשפוט ולכעוס על עצמכם, כולנו בני אדם, מגיע לנו להרגיש מועצמים.
שלכם, גליה

זקוקים לייעוץ? יש לכם שאלה או בעיה? אשמח לייעץ ולעזור בכל נושא הקשור להורות!

מדריכת הורים מומלצת 
המלצה על מדריכת הורים 
מדריכת הורים באשדוד

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


Notice: Undefined index: hide_button in /home/parentsil/public_html/wp-content/plugins/add-whatsapp-button/plugin.php on line 170

Notice: Undefined index: hide_button in /home/parentsil/public_html/wp-content/plugins/add-whatsapp-button/plugin.php on line 173
שלחו לי וואטסאפ

subscribe for 15% coupon

Lorem ipsum dolor sit amet, te has.

subscribe for 15% coupon

Lorem ipsum dolor sit amet, te has.

subscribe for 15% coupon

Lorem ipsum dolor sit amet, te has.